Sunday, February 7, 2010

Nikky

Hallo ik ben Nikky en ik woon in Mijas Costa.


Ik ben 6 jaar en ik help op de refugio voor de hondjes.

Ik heb ook zelf hondjes en die heten ella en sifra. Ella komt .
van de refugio en sifra heeft mijn mama voor mij gekocht.
En toen was ik nog 2 jaar.
Sifra en ella komen vaak bij mij onder mijn deken slapen.
En dirk heeft filmpjes van mij en de andere hondjes op youtube
gemaakt.
Ik vind het leuk om hondjes te hebben en ik vind het ook leuk om met mijn mama
de hondjes uit te laten.
Een tijdje geleden had ella een grote splinter in haar poot en toen gingen mama en ik en fabienne naar de dierenarts toe.
In nederland ging ik, papa en mama naar het strand met sifra maar niet met ella.
Weet je waarom? omdat we ella toen nog niet hadden.
En mama heeft foto’s gemaakt van mij en de hondjes.
Ella met haar eerste halsbandje


Ella en Sifra samen in onze tuin


met Mama op de refugio met kleine hondjes

1 comment:

marijke said...

proficiat Nikky met je prachtig werk bij de woefjes, doe zo verder en leer jouw vriendjes ,dat hondjes veel geven aan de mens ,en maar weinig terug nemen ! tot ziens in Mijas , ik kom op 30mei ! marijke Devooght ! dikke zoen voor jou en de woefjes!